Selasa, 17 Januari 2017

3 Langkah Jadikan RM10 anda BERGANDA

1 ulasan :


Terima kasih, kerana anda sudi klik iklan saya dan sampai ke ruangan nota ini. Saya akan direct to the point dengan langkah ini, anda hanya perlu ikut arahan sahaja.

LANGKAH 1

Daftar di halaman web promosi ini >> http://projekprepaid.com/tajshabab - selepas anda berjaya daftar sila login ke web promosi tersebut dan terus lihat di halaman utama. - ambil masa seketika untuk explore, jangan risau jika anda lansung tiada kefahaman tentang web ini, akan di terangkan kemudian. - amat di syorkan anda upgrade ke akaun VIP dengan modal RM10 anda dahulu. Saya rasa anda tidak akan jatuh miskin pun jika kehilangan RM10 tapi jika anda ikut apa yg di ajar di sini saya percaya anda boleh dapatkan modal RM10 tersebut secepat yang mungkin dan mula gandakannya.

Langkah 2

Setelah anda dah login dan sudah menjelajah tab-tab yang ada, dan dah ada banyak pertanyaan bermain di minda saya ajak anda luangkan masa 10 - 20 minit untuk membaca panduan/penerangan web promosi ini di pautan ini >>http://bit.ly/2jAmypX - saya syorkan anda habiskan pembacaan dan jika perlu ulangi untuk anda mendapat lebih gambaran bagaimana web ini berfungsi. - jika ada pertanyaan boleh komen di ruangan bawah nota ini.

Langkah 3

Lakukan duplikasi sahaja. Anda hanya perlu copy paste semula nota ini untuk anda jadikan sebagai nota anda sendiri pula. - tukarkan link promosi di atas dengan link promosi anda dan tukarkan nama penaja kepada nama anda. link promosi asal adalah http://projekprepaid.com/(username) anda hanya perlu tambah http://projekprepaid.com/(username)?buka=daftar untuk fokuskan pembaca terus ke bahagian ruangan pendaftaran. - anda tidak perlu risau kerana jika mereka yang awal-awal sampai ke nota ini, mengikut arahan dan daftar di bawah link yang tertera mereka telah anda "lock" dan tidak akan pergi kepada penaja lain.

Ringkasnya.

- Bawa pembaca daftar dan upgrade - tak perlu terangkan panjang lebar sebab ada ahli yang sudi kongsikan info/penerangan untuk web ini, hanya jawap pada soalan yg di tanya, anda jimat masa.
- tanpa perlu banyak pertanyaan lakukan duplikasi ini, setiap yang upgrade akan hasilkan komisen, dan komisen inilah yang akan BERGANDA jika duplikasi dapat di lakukan dengan baik.

UNTUK BUAT IKLAN ANDA.

Anda boleh sahaja buat apa-apa iklan tanpa nyatakan produk secara jelas, tujuannya untuk bawa pembaca ke nota ini. Ini adalah strategi pemasaran.
Cth lain iklan, hanya dengan ayat :- >> Mahukah anda saya tunjukkan bagaimana RM10 boleh bertukar RM20 - RM100 sehari dengan 3 langkah mudah sila komen "saya" - jika ada yang komen sila berikan link ini >>
(link nota anda di fb sendiri, copy paste dari nota saya ini) - link nota yang anda sudah save akan terpapar seperti ini >> https://www.facebook.com/notes/proj...
( link ini terhasil setelah saya "save" nota saya ini dan saya copy paste semula ke nota ini. sila ubah dengan link anda sendiri nanti ) - jika anda tidak tahu di mana untuk membuat nota sila lihat gambar di bawah :-


Sekiranya anda tidak dapat membuat nota seperti ini, anda masih boleh menunjukkan 3 langkah ini hanya dengan penjelasan mudah seperti ini.
Anda buat iklan mudah, dan ada yang komen. Langkah 1 > Anda hantarkan link promosi anda ke inbox orang yang komen tersebut, berikan yang terus ke halaman daftar tersebut. - minta orang tersebut nyatakan username, jika ada yang reply dengan nyatakan username mereka orang tersebut sahaja yang anda follow-up sebab kebanyakkan yang tak nyatakan usename adalah mereka yang tak serius.
Langkah 2 > bila sahaja mereka dah beri username, berikan panduan ini >> http://bit.ly/2jAmypX
- minta mereka baca dan fahami terlebih dahulu sebelum membuat sebarang pertanyaan.
Langkah 3 > Terangkan inilah 3 duplikasi mudah yang perlu di buat, tanpa anda perlu terangkan panjang lebar pada mereka terlebih dahulu. Jika duplikasi ini dapat di buat dengan baik tanpa banyak pertanyaan saya yakin RM10 tadi akan berganda.

1 ulasan :

  1. Did you know you can shorten your urls with AdFly and get money for every click on your shortened links.

    BalasPadam