Rabu, 26 Oktober 2016

Sangat Kejam : 4 Gambar Jururawat Desa Dirogol, Dicampak Tepi Jalan !!

Tiada ulasan :

Keseronokan seorang jururawat muda berhibur dengan dua kenalan lelaki yang baru dikenali di sebuah pusat karaoke berakhir dengan dia dibuang di tepi jalan di kawasan perindustrian Bleteh selepas dipercayai diroogol secara bergilir-gilir.
Semasa ditemui pada pukul 6.30 pagi kelmarin, jururawat desa di sebuah pusat kesihatan di daerah ini dalam keadaan terbaring separuh boogel dan tidak sedarkan diri dipercayai kerana terlalu mabuk.
Penemuan mangsa yang ber­usia 22 tahun itu menimbulkan perhatian orang ramai yang lalu-lalang di kawasan perindustrian tersebut.
Ketua Polis Daerah Kapit, Deputi Superintendan Freedy Bian berkata, sebelum ke­jadian, mangsa di­kata­kan berhibur ber­sama dua kenalan lelaki yang baru dikenali di sebuah pusat karaoke di sini.
Bagaimanapun, me­nurut beliau, selepas berhibur di dua buah pusat karaoke pada malam sama, mangsa kemudian dipercayai diperkosa oleh kedua-dua kenalannya yang dikatakan pekerja kilang.
“Selepas dinoodai mangsa di­percayai sengaja ditinggalkan di tepi jalan dalam keadaan separuh boogel dan tidak sedarkan diri,” kata beliau ketika dihubungi. 









Sumber - Kaki Viral

Tiada ulasan :

Catat Ulasan